Ari Mantai

yup, ari ni ari mantai... n aku skang kat opis tgh kojo... mood kojo pun dah takdo dah... heheheh.... ari ni umah mak aku sibuk nak buat dendeng la, kuah kacang la, nasik impit la... aku stuck kat sini.... aiyaaaa... tak best sgt pulak.... balik opis je terus balik umah mak tolong ape2 yg patut... malam nie ade orang dtg takbir kat umah... mmg tradisi dr dulu lagi.... suami aku pulak keje petang ari ni... lepas die balik keje terus die pegi umah aku.... ingat nak pg tesco ari nie tapi tak tau la sempat ke tak....

kat opis nie tinggal 3 orang je... yg lain dah selamat cuti dah... takpe, berkorban apaaaa saaajaaaa... hehehehe.... tahun depan raye ari ahad ngan isnin, aku nak cuti panjang pulak.... no mercy... hhhhmmmmmm raye nie raye pertama aku beraye dengan status isteri... Insya ALLAH tahun depan nak beraye dengan status ibu... mudah - mudahan, doa - doakan la ek... ;)