Umah Sewaku






Dah hampir 4 bulan aku dah berkahwin dah... dinikahkan pada pukul 3pm 6/6/2008. Kehidupan selepas kahwin???? BAHAGIA SESANGAT!!! korang yg dah kawin mesti tau cemane kan.... heheheheh.... lepas kahwin kitorang duk menyewa dkt Taman Sri Mawar, Senawang. Menyewa dulu, nak beli umah sendiri belum mampu lagi... Insya Allah, akan datang..

Sewa die standard.. Boleh mampu lagi la kirenye.... umah teres setingkat.. okela untuk duk due orang.... jiran belah kiri keluarga india... oke je akak ngan abang tu, selalu dengar diorang marahkan anak diorang... hehehehe... kuat giler suare diorang... hehehehe.... nakal bebenor anak diorang tu...

Jiran belah kanan pulak keluarge melayu... ade sorang nenek jugak yg tinggal kat situ.. kuat bercerite nenek tu, kalau berjumpe mesti nak berborak... nak taknak konola layan... heheheh.... dah terkuar cite die ade kuarge kat singapore la, ade dusun buahan la kat melaka... oke jugak layan, tapi kalau balik keje penat sgt aku cakap la kat nenek tu, oke ek nek nak masak nie... hehehehehe......

Umah aku depan jalan besar, ade simpang 3, simpang 3 tu pulak bukannye bentuk T tapi Y, banyak gak accident jadi kat situ, bahaye pastu kene hati - hati la, aku rase cam simpang 3 paling merbahaya di dunie.... hehehehe... bagi aku la... hehehehe.... sape nak datang umah aku kene bagi signal cepat2 sbb takut orang belakang tak sempat nak brake.... kene hati2 giler.... challenging je ari2 bile nak balik umah... heheheheh....