Double celebration.... ;)

laaaa nie baru nak update.... heheheh.... aku berkire - kire nak pegi klinik on 24.10.2008 (jumaat) untuk sahkan kehamilan.... tapi disebabkan aku nak pegi kursus nie, aku pun risau gak, tu yang aku pagi klinik on 21.10.2008 tu... daftar kursus petang so lam kul 1pm aku gi klinik ngan suami... doktor suh aku buat UPT lagi untuk sahkan.... copek je doktor dah dpt result, YES, YOU'RE PREGNANT... ;).. aku tengok2 kat alat tu cam tak nampak je line die... tapi doktor tu kate saye dah bese dah ngan alat nie... heheheh.... Alhamdullilah... die kate aku maybe bersalin pade 27.6.2009... Insya Allah....

on 24.10.2008 tu bday aku yg ke 27... yes!! 27.. hehehe.... ramai yg wish hepi bday ngan congrats... sebenarnye aku nak bagitau kat family aku ari ahad (26.10.2008) ari tu sbb kitorang besenye akan berkumpul kat umah parents aku... tapi abang ipar aku dah terbocor la maklumat... tapi takpela... heheheh.... Alhamdullillah sgt2... besday aku kali nie besday yang paaaaaaalllliiiinnnngggggggg best.... ;)