poie KLIA jap...




ari sabtu lepas makcik aku (aku panggil busu) mintak tolong antarkan suami die (cikzul) dekat airport... cik zul nak pegi Dubai dalam beberape ari utk business trip... suami aku keje pagi so boleh la aku ajak die jadi driver.. heheheh.... memule nak pagi kul 830pm tp busu kol kate nak pegi 730pm... aku cakap lepas maghrib baru la gerak gi umah die.... kelam kabut siap... cam aku pulak yg nak pegi dubai... hehehe....


sampai2 je kat sana terus pagi kat foodcourt klia, nak isi perut dulu... aku makan kuew tiaw goreng kerang... pinggan punye la besar tapi tak best sgt la, tawar pulak tu... aku suruh suami habiskan... suami order nasik goreng sayur... aku tanye sedap tak, die cakap boleh la.... plus kene makan kuew tiaw aku pulak... kembung perut die.. heheheh.... tak lame tu, cikzul gi check in ngan kawan die kat kaunter F... flight pukul 1155pm tapi diorang nak masuk awal... oke la tu tak terkejar - kejar... busu bawak hannah (anak diorang) sekali... time nak kiss2 goodbye tu, hannah nangis, cam tau2 je ayah die nak tinggalkan die jap..


kitorang tengok kat atas sampai tak nak nampak cikzul, oke dah hannah, dah tak nangis dah.... takpe dalam due tige ari nanti boleh jumpe ayah balik kan... hehehehe.... bile cakap pasal naik kapal terbang nie kan, aku tak pernah pun naik kapal terbang.... tak tau cemane rase die... mungkin takde tempat yang boleh aku nak naik kapal terbang nie... tengok la akan datang cemane... aku nak pegi honeymoon jauh2 ke... nak gak merase kan... selalu dengar2 orang cite je.... hhhhmmmm.... ;)