Rumah Terbuka dan lagi dan lagi dan lagi....

Fuh, sabtu ngan ahad lepas tahap kelemakan kat dalam badan aku nie meningkat mendadak sebab makan banyak sangat... hehehehe..... ari sabtu ikut suami pegi umah kengkawan die kat Port Dickson ngan Rasah... perut penuh giler... tapi yang tak bestnyeeee esok paginye aku kene cirit birit, maybe sbb tersalah makan kot sbb suami tak kene ape2 pun relax je.... aiyyooo, berkali kali la pg toilet buat pelaburan.... sakit perutnye tak payah nak cakap la...

ari ahad pulak, pegi umah Dato Pengarah Tanah dan Galian, Datuk Zaffaruddin kat Taman Pinggiran Senawang... makan berpada kali nie sbb takut kene cirit birit lagi... ramai la kengkawan seopis datang memunculkan diri sendiri... mase ni la nak kenal keluarge masing2... meriah la sbb ade kambing panggang... tapi aku tak makan kambing... tgk je la kambing tu... heheheh... balik je dari umah dato aku ngan suami pegi ke umah Puan Khairani (salah sorang bos aku) kat taman yang sama tapi lain lorong... makan lagi..., makan laksa ngan popiah.... wah kenyangnyeeeeeee..... hehehehe....

Sebenarnye banyak lagi umah kengkawan ngan umah sedara yang aku tak pegi lagi... skang nie kene usaha nak adjust mase sbb suami keje shift, time suami keje aku cuti, time aku keje suami cuti.... payah gak tapi kene besekan diri... tinggal 2 minggu lagi nak raye nie... selamat makan di rumah - rumah terbuka n jangan makan banyak2 sangat!!!