Kelebihan dan keburukan....

Kengkadang bile dah bekerje di tempat yang macam2 perangai manusia nie, rase macam dah tak boleh bersabar dengan diorang... bagi je ape saje keje, Insya Allah aku boleh handle, tapi dengan perangai orang yang boleh buat aku naik hangin... aku bukanlah seorang yang suke buat kecoh2, marah orang tak tentu pasal tapi bile seseorang tu dah buat aku terase atau marah aku akan cube utk avoid orang tu... dengan kate lain lalu depan die pun aku taknak.... aku akan ingat sampai bile2...

aku faham setiap manusie ade kebaikan dan keburukan... tapi kalau keburukan yang melebihi kebaikan cemane aku nak jawab... aku seboleh-bolehnye taknak nak menbenci orang tapi orang tu yang pakse aku benci die, aku dah tak boleh buat ape2 dah... menangis nangis aku depan suami cite pasal masalah nie... suami nasihatkan aku jgn campur dengan diorang lagi, buat je keje aku... selame nie pun aku mmg buat keje aku.... kul 8am sampai 1pm keje tak henti2, kul 1pm - 2pm aku benti sbb lapar giler, pastu sambung keje kul 2pm smpi 5pm.... aku takde nak berborak - borak ke ape ke, melilau lilau tak tentu pasal, aku mesti ade kat tmpt aku... tapi aku sedih bile ade orang beranggapan bahawe keje aku nie keje senang.... Tuhan je la yang tau cemane tak sedihnye perasaan aku.... takpelah aku keje ikhlas, lantak diorang la nak cakap ape... dr situ aku tau sape kawan aku yang sebenar dengan sape yang palsu / berlagak.... cemanela diorang didik anak2 diorang nie..... itu di luar kuase aku....