amik darah, scan ngan check gigi...


tadi gi amik darah, scan baby ngan check gigi kat Klinik Kesihatan Rasah.. kul 8am dah terpacak dah kat sane dah.... ramainye orang ari isnin.... 2 jam lepas tu lam kul 10am baru siap kat tempat amik darah... result sume dah amik dah... pastu pegi scan pulak... aku tahan kencing giler2 punye sebab nak tengok baby... hehehe... ari tu kan tak nampak, tu yang doktor pesan tu, kalau nak scan kene tahan kencing.... dengan laparnye lagi... adoilaaaaa.... tadi sempat minum susu je... mase scan tu doktor kate, nampak tak bende denyut2 yang laju2 tu... aku iyakan je la tapi lam hati aku cakap takde pun... heheheh... doktor kate tu la jantung die.... ooooooooo.... hehehehe..... bestnye tgk baby first time.... rase nak nangis pun ade sebab tak sangke... hehehe.... mase nie kan tengah sensitip giler, so faham2 je la... hehehe...

pastu pegi check gigi pulak kat tingkat 3.. orang pun ramai la jugak, nak buat cemano.... tapi sekejap je kat klinik gigi tu, check2 gigi pastu cuci sekali, first time aku cuci gigi kat klinik, nyilu giler... ish!!!... darah banyak tul kuar... dah abih tu cepat2 pegi toilet kumur2 sampai rase selesa... dah buang ape2 yang patut aku pun nak balik dah... sempat singgah kat kaunter bawah, gi jumpe PUAN HAZILAH... die keje kat kaunter bawah, borakla kejap ngan die sbb dah lame tak jumpe... anak die, HAFIY ILMAN pun dah umur 5 bulan dah... aku kate bile nak email gambar anak, hazie kate bapak die simpan sume gambar hafiy... tu yang aku cakap tu, suh bapak die email kat aku... hehehehe..... tak lame tu aku pun mintak diri.... nak balik opis, nak tapau nasik pastu nak makan kat opis sebab lapar giler.... tapi Alhamdullilah sumenye berjalan dengan lancar... yeay!! ;)