kene masuk air daaaaa...

ari rabu :

rase nak bangun tapi tak larat je... pegi klinik pastu doktor suh check air kencing... dah check2 tu doktor explain la yang badan aku kene masuk air... alamak kene masuk air ke... aku rase cam aku dah banyak minum tapi doktor kate tak cukup lagi... doktor tulis surat kat hospital suh masukkan air.... suami keje petang, aku bagitau la kat die yang aku kene pegi hospital... die pun EL ari tu nak temankan aku...

sebelum pegi spital gi lunch dulu sbb kitorang lapar giler... sampai2 spital terus pegi kat bahagian kecemasan... nasib baik orang tak ramai sebab mase tu time keje... jumpe doktor kat spital die kate kene masuk air lam 1 botol dulu, pastu die check condition lak cemane... nurse pelatih tu cucuk nak carik urat kat tangan aku, cucuk punye cucuk cam tak masuk pulak... sakit adelaaaa... hampeh tu... pastu tarik balik jarum kuar pastu cucuk lagi kat belakang tapak tangan pulak... kat bahagian tapak tangan nie tak sakit sangat... dah masuk air tu, nurse tu bawak aku kat bilik 7 (Observation Room) utk berehat sementara masuk air tu... ade la dlm 3 orang kat situ... sumenye kene masuk air....

suami pegi beli paper pastu kene tunggu kat luar, tak dibenarkan tunggu kat dalam... masuk2 sekejap bolehla... masuk air sebotol lam 500ml adela dalam nak dekat 2 jam.... pas air dah abih tu, doktor datang check pulak... doktor pun ceramah la kat aku suh minum banyak air sebab kalau tak kene masuk air lagi.... aku pun angguk2kan je la... hehehehe...

ari khamis :

rehat je kat umah sebab ari nie cam tak larat je lagi.... doktor bagi MC 2 ari (semalam ngan ari nie).... sabar je la lagi bape minggu nak stabil nie...