dah nampak ke??

Kelmarin pegi buat scan... saje je nak tau jantina baby.... berkobar - kobar semangat aku ngan suami... heheheh.... bile dah check tu doktor kate baby aku lebih ke belah rusuk kanan.... bile aku berbaring keadaan die lebih kepada melangkup ke bawah... doktor kate patutnye kepala die dah mule ke bawah dah sebab mase tu aku dah 27 minggu... doktor ukur lebar kepala, perut, kaki... die kate normal... Alhamdullilah....

pastu aku pun tanyela, cemane tumbesaran die oke tak sbb perut aku cam kocik jo... heheheeh.... doktor kate JANGAN RISAU.. baby membesar oke... berat pun dah 983 gram... panjang pun oke... menggeletek aku gelak bile tengok kaki baby terjuntai... heheheh.... doktor tu try nak tengok jantina baby... tapi still tak dpt lagi sebab baby melangkup ke bawah... die suh datang balik bile dah 34 minggu.... takpe baby nak bagi surprise kat mama ngan babah ek... heheheh....