Kejadian tembak - menembak...

semalam agaknye korang ade terbace pasal 1 kes tembak menembak dekat Taman Desa Beringin, Sikamat, Negeri Sembilan... ade kat dalam paper kosmo ngan metro.... sebenarnye tempat kejadian tu dalam beberape meter je dari umah mak abah aku.... aku dengan penuh rase teruje tu pegi la umah mak abah aku lepas balik keje tu... nak dengar dari saksi kejadian... chewah!!! hehehehe....

mak aku pun cite la dengan bersungguh - sungguh ape yang terjadi... heheheh.... tapi mak aku cam pelik sebab die dengar macam bunyi mercun yang kaler merah yang orang cina bakar macam chinese new year tu.... tapi cam pelik la, bukannye ade perayaan pun kan... 20 minit lepas tu baru la kecoh semacam kat situ.... dengan polisnye, pemberitenye, mak aku kate cam pesta... hish, sepanjang duk situ la dah lebih kurang 6 tahun nie, nie la betul2 kejadian yang menggemparkan... selame nie aman damai je.... buat saspen je...