Khair Imran Bin Kamaruddin....... ;)

Minum dalam tiub lagi........


dalam incubator.........

ari kedue lepas kene bedah... berkobar - kobar nak tgk baby...


dengan suami yang sentiase menemani........

Akhirnye, setelah 8 ari duk spital dari 5/5/2009 sampai 12/5/2009, pastu lepas kene scan, doktor kate aku kene buat emergency operation ari tu jugak... memule kene buat ari tu atau esoknye, tapi tetibe je doktor kate aku kene buat ari tu jugak lam kul 2... bayangkan buat scan nak dekat pukul 12pm... kelam kabut aku tepon suami... suami je aku dapat tepon, yang lain tak dapat... cepat2 suami pecut dari port dickson...

bayangkan sambil cucuk jarum kat tangan sambil tu la aku tepon suami, pastu doktor pun kol suami mintak kebenaran nak bedah aku.... ish, nak masukkan tiub air kencing lagi.... memang sumenye mase tu jugak.... giler betul... bile kuar je dr bilik letak tiub tu aku nampak suami tengah cakap ngan doktor, terus aku pegang tangan die... berpeluh - peluh tangan die memecut.... mase tu la doktor kate aku kene operate lam kul 2pm...

sebelum tu aku kene tanggalkan contact lens, ape lagi mmg tak nampak la aku... sape2 yang datang tengok aku pun aku tak bape nampak sape.... bile aku naik kat atas troli tu... sebelum kene tolak, aku cakap kat suami "Ayang pegi dulu ye..."... aku dengar suami cakap oke tapi sebak je bunyi die... aku tak nampak riak muke sume sebab rabun tapi dari nada suare die aku pun same sebak... suami antar sampai kat dewan bedah....

dalam kul 2pm masuk, kul 345pm baru la kuar.... yang kelakar tu kan... aku dah la rabun, doktor suh aku tengok baby, aku cakap manenye baby... padahal baby kat sebelah kanan aku je... hampeh tul emak die nie, sebelah muke pun tak nampak... heheheheh.... pastu diorang tanye laki ke pompuan, diorang suakan la bebird kat aku, aku tak nampak sangat, aku cakap je la lelaki... nasib baik betul... heheheheh.... terus diorang ciumkan baby kat pipi aku.. mase tu, dengan ngantuknye, dengan mamainye....

suami ngan keluarge aku memang dah tunggu kat depan dewan bedah tu.... terus diorang nampak baby kene bawak lam incubator, terus diorang ikut sampai tingkat 6d... wad pemulihan untuk baby dan kanak - kanak.... suami ngan keluarge dapatla tengok baby sebelum die kene masuk lam wad.... bende pertame yang suami sebut mase aku kuar dari dewan bedah "TERIMA KASIH AYANG".......... ;)

KHAIR IMRAN BIN KAMARUDDIN........ PERMATA HATI SULUNG MAMA NGAN BABAH.... ;)