tak nak buang air besar ke???


masuk ari nie dah 6 ari dah imran tak buang air besar... risau betul aku... balik2 dari spital je aku terus pegi klinik, doktor check pergerakan usus die oke, doktor kate bagi die mase sket sebab baby tak cukup bulan.... doktor taknak masukkan ubat kat punggung imran sebab doktor kate bahaya... so doktor pun bagi ubat lawas air besar... aku pun bagi la ubat tu 1 ml 3 kali sehari... ade orang kate asalkan perut imran tak mengeras still takpe...

tadi jururawat datang umah check imran... die advise pegi spital gi jumpe doktor sebab manela tau ade ape2... aku cakap kat die, imran nie banyak kentut ngan kencing tapi cam tak kuar berak... lepas jururawat balik je aku terus nak bawak die gi spital... dah siap2 dah nie, sajela aku nak check imran berak ke tak.... tup2 imran berak walaupun sket... heheheh.... imran taknak gi spital la tu ek... dah jenuh dah asik pegi spital je ek.... imran..... imran..... ;)