takleh makan durian??

a'ah skang nie aku tak boleh nak makan durian padahal aku nie bolehla digelar "hantu durian", kalau aku start makan durian tu, selagi tak abih selagi tu aku akan makan... panas badan lain cite... hehehehe.... petang ari tu adik aku bawak durian, amik dr kampung mertua die... aku dah macam tak tentu arah dah.... dah la lame pose durian....

aku tanye kat mak aku boleh tak makan durian sambil buat muke kesian... heheheh.... mak aku pun cakap boleh la amik secolek je... bersinar - sinar muke aku, walaupun secolek asalkan aku dapat merase.... aduilaaaa nikmatnye makan durian... heheheheh..... bilela nak boleh makan banyak2 nie.... hhhmmm.... ;)

amboi la kuningnye isi durian nie.......



yo yo je suami aku nie makan durian.... ish3....

abah aku jadi tukang pengkopek durian