tido spital ngan imran...





dari 25/5/2009 sampai 1/6/2009 aku duk spital ngan imran.... imran pun dah kuar dari incubator... diorang suh aku duk spital utk susukan imran sampai berat imran naik.... berkobar - kobar aku nak susukan imran setelah 13 ari imran duk minum pakai tiub je... doktor kate sampai berat die 1.7kg baru imran dapat balik... first 2-3 days duk spital memang aku bagi imran minum susu badan je.... rupe - rupenye baru aku tau yang baby tak cukup bulan nie banyak gune tenage mase menyusu terus berat die turun.. sedih aku tengok berat imran turun sebab aku memang kene banyak bersabar untuk baby yang tak cukup bulan nie...

25/5/2009 - 1.71 kg

27/5/2009 - l.67 kg

29/5/2009 - 1.64 kg

1/6/2009 - 1.77 kg - yeay!!! boleh balik umah!!!

usaha aku nak naikkan berat badan die atas nasihat doktor ngan nurse aku bagi imran minum pakai sudu, cawan, tiub... sambil2 tu aku tetap menyusukan imran bile tengok die nak susu lagi.. aku pujuk imran suh minum sebab nanti boleh balik umah... aku memang tak sabar nak bawak die balik umah sebab keluarge ngan kawan2 dah lame nak tengok imran live in action... heheheheh...
pagi 1/6/2009 imran kene timbang n berat die dah jadi 1.77kg... hepi giler aku.... terus aku kene tunggu doktor pakar datang check utk decide aku boleh balik ke tak... bile doktor kate aku boleh balik je terus aku msg kat suami suh die amik halfday... suami pun lagi la tak sabar2 nak tido ngan imran.... pastu bile nak balik umah kitorang memang tak bocorkan rahsia pun kat keluarge yang kitorang nak balik dah... heheheh... buat surprise sket... bile dah masuk kete tu baru aku kol mama yang kate aku nak balik... heheheheh...

tapi bile pk2 balik ade hikmahnye aku duk kat spital selama 8 ari 7 malam sebab banyak yang aku belajar mase kat sane terutamanya cemane nak jage atau bende2 yang aku perlu tau untuk besarkan baby yang tak cukup bulan... dalam kepahitan ade kemanisannye... ;)