aku memang terase...

ade sorang umat kat opis aku nie... mulut die boleh tahan laser... aku tak suke nak kecoh2.. aku nie jenis yang pendiam, kalau jumpe kawan yang boleh ngam ngan aku baru aku boleh borak.. orang yang kenal aku je yang tau aku nie cemane...

seperti yang sume sedia maklum, aku nie bersalin secara pembedahan... bukannye normal... kalau boleh aku memang nak bersalin normal... nak rase cemane sakitnye nak bersalin.. tapi disebabkan aku ade komplikasi iaitu darah tinggi so aku kene bedah awal dari tarikh yang sepatutnye kalau tak akan mengancam nyawa aku dengan baby..

dengan bagusnye umat tu boleh kate yang aku nie tak merase cemane sakitnye bersalin normal... dengan penuh rase berlagaknye la... macamla aku nie tak merase sakit lepas kene bedah tu... tahla manusia nie... Allah je la yang boleh balas...