Imran dulu dan kini...

Dulu berat imran just 1.58kg je sekarang dah 4kg... bile ingat2 balik terbayang - bayang bile aku nak mandikan imran... risau kalau die terlucut sebab ringan sangat... sekarang nie Alhamdullilah bile dukung pun terase, bile nak mandi pun tak risau lagi.... ;)

sume baju yang aku beli dulu sumenye besar untuk imran, die pakai baju pun nampak gedobosh... hehehe... sekarang sumenye dah muat dan ade yang dah agak - agak sempit dah.... Alhamdulliah...

Dulu aku takut nak urut dada imran sebab nampak imran punye tulang rusuk... lemak2 badan pun tak banyak lagi.... sekarang nie Alhamdullilah nak urut pun sedap je...

Dulu nak tidokan imran kat tempat tido yang berbuai tu tak boleh sebab die kecik sangat, nampak cam die bengkok je... Sekarang nie Alhamdullilah imran yang nak same besar dah dengan tempat tido tu, siap kene pakaikan tali pinggang sebab takut imran tertiarap...

Dulu aku kene perah susu badan sebab imran masih lagi kat spital... Menitik - nitik air mate aku perah susu sebab imran takde ngan aku mase tu... gambar die je yang ade depan aku... Sekarang nie bile2 imran nak susu pun aku boleh bagi...

Dulu imran tido pun beralaskan kain lampin yang aku lipat2kan je... sebab kepala ngan badan imran kecik sangat... Sekarang nie imran boleh pakai bantal... siap kene tukar bantal sebab bantal tu dah penyek dah...

Itulah perkara2 yang dapat aku buat perbandingan antara dulu dan sekarang.... bile mengenangkan balik memang banyak menguji kesabaran... Dugaannn.... setiap yang berlaku ade hikmahnye... ;)