imran kene cucuk...

tadi ade checkup imran... aku pegi sorang2 letak imran dalam bakul... heheheh... suami tak dapat nak pegi sebab keje.... mak aiii ramainye orang, sampai parking pun takde... selalu banyak je parking... masakla menunggu ari nie besela bile name kene panggil imran nak kene timbang... aku pun cam risau gak bape la berat badan die nie... hheheeh.... tak sabo acik nak tau nie haaaa.... ;) Alhamdullilah dah 4 kg, aku macam eh biar betul penimbang nie... heheheh.... bertambah pun... macam tak nampak dah 4 kg, maybe sebab aku tengok die ari2 kot...

tak lame tu imran nak kene cucuk pulak untuk 2 bulan... risau gak aku kalau die melalak giler, dah la aku sensorang dengan begnye lagi... tapi Alhamdullilah la imran nangis mase kene cucuk je pastu dah tak nangis dah.... mak die dah serabai dah... heheheh.... memintak la imran tak demam, tapi kalau demam bagi je makan ubat paracetamol... bile dah selesai tu, hujan la pulak... kene la tunggu sampai ujan berhenti... bile dah agak2 ujan dah reda, aku terus antar imran pegi umah mak aku pastu terus aku pegi keje....