imran masuk spital lagi???

malam 12/7/2009 tu suhu badan imran cam panas je... aku pun dah risau dah... kul 12am tu aku terus bawak imran pegi klinik.. doktor cakap kalau baby tak meragam, minum susu lagi tu kire oke lagi... awal pagi tu dalam pukul 4 lebih.. imran dah merengek - rengek dah... aku rase badan die memang panas... risau lak aku ngan suami... aku check pakai termometer dapat suhu 37.1 darjah... badan imran panas betul, aku takut sawan ke ape..

kitorang terus bawak imran pegi spital... check2 ngan doktor suhu die dah 37.4 darjah dah... ish makin naik... terus doktor suh admit sebab nak check nape jadi panas camtu.... so kitorang pun masukla spital lam kul 6.30am tu... masuk lagi spital... sian imran..

5 doktor yang berlainan check imran.. suhu pun dah amik lam 4 kali dah... tapi mengikut bacaan imran tak demam... doktor tu kate aku cemas sangat... hehehe.. sebenarnya badan imran memang panas tapi tu suhu badan normal bagi imran... kite je rase panas... aiyaaaa... tersipu - sipu aku... heheheh.... mama ngan babah imran cemas sangat... heheheh..... ape2 pun doktor bagitau suhu badan normal bagi baby ialah 36.5 - 37.5 darjah... kalau lebih dari tu memang kene bawak pegi spital...

petang 13/7/2009 tu jugak kitorang discaj... heheheh.... sesaje je masuk spital... heheheh... sebenarnye aku start masuk keje ari 13/7/2009 tu lah... tapi kene amik emergency leave sebab imran masuk spital... tapi ade hikmahnye masuk spital sebabnye aku tengok kanak2 yang sakit kat situ ade yang lebih teruk keadaannye dari imran... Insaf gak aku dengar baby ngan budak2 nangis sebab sakit... Insafnyeee... aku ngan suami akan jage imran sebaik - baiknye...