Hari - hari terakhir Makmah di opis...

09/09/09... cun betul tarikh nie... ari tu la ari terakhir makmah bekerja dengan Pejabat Pengarah Tanah dan Galian... tarikh tu la jugak makmah genap umur 56 tahun... sehari sebelum tu kitorang amik gambar beramai - ramai, untuk kenang kenangan... mase nak amik gambar nie, bateri kamera aku dah abih dah... aiseh mase nie la pulak nak abih... aku pegi kedai koperasi kat bawah tu tutup la pulak... haiiii... cemane nie... last2 aku tanye sume orang yang aku jumpe ade tak bateri... hehehe... takde jugak... dah tu cemane nie....

aku pegi tanye kat unit penguatkuasaan, nasib baik ade, bateri yang dicas... diorang memang ari2 amik gambar, nasib baik la diorang ade... thanx ek abang man!! jasamu dikenang... hehehe....



apsal aku amik gambar camtu... hehehe...

detik - detik terakhir pukul 4.30pm

kali terakhir makmah mempunch out...