Imran 4 bulan... ;)

Yes, imran dah genap 4 bulan dah... seronok aku tengok perkembangan die... menjadi ibu kepada seorang baby yang pramatang memang banyak menguji kesabaran... kengkadang aku selalu membanding - bandingkan imran dengan baby2 yang lain... sebabnye imran lambat nak meniarap, lambat nak tegapkan kepala, lambat senyum n ketawa....

tapi suami pujuk aku cakap yang imran nie special sket, jangan samekan dengan baby2 yang lain.. ahkirnye aku mengalah, yang boleh aku buat skang ialah berborak - borak ngan die, sentiase bagikan die galakan supaya imran cepat membesar macam baby2 normal yang lain...

skang nie kepala imran dah tegap sket, dah pandai senyum dan bergelak ketawa dah... cume imran baru nak belajar nak angkat2kan badan die untuk meniarap.... aku dan suami selalu berdoa agar perkembangan badan imran same dengan baby2 yang lain..

Alhamdullilah tadi pegi checkup, berat imran dah 5.4kg dah... tinggi pulak dan 62cm.... GROW IMRAN GROW!!! ;)


imran tengah tengok tv


iye mama nak ape panggil2 imran nie???

i believe i can fly...

apsal tak fly2 lagi nie??

takpelah, sambung tengok tv balik laaa...

ish abah aku nie pulak nak suh aku berdirila pulak...
ish dah nak berdiri, abah aku lepaskan tanganla pulak, kacau betulla...