Imran tukar susu...

akhirnye tibela masenye imran tukar susu... setelah 3 bulan imran minum susu untuk baby pramatang Enfalac A+ akhirnye imran minum susu similac LF. LF tu maknenye laktose free... mengikut orang kat kedai sensei tu laktose tu untuk baby yang ade cirit birit, kolik dan kembung perut... walaupun imran takde cirit birit tapi aku cube la dulu bagi imran minum susu similac nie.. nak tengok cemane....

tapi Alhamdullilah la, imran boleh minum susu nie.... tapi tengokla dalam 2 bulan lagi ke aku nak tukar susu yang ade laktose pulak.. tengok die cemane.... tapi setakat nie perkembangan imran oke cume maybe perkembangan pergerakan badan die lambat lambat sketla... aku tengok baby seusia die ade yang dah meniarap dah.. tapi imran belum lagi... memintakla cepat... tapi aku faham maybe sebab die tak cukup bulan.... yang penting aku kene banyak sabar sket...