Klinik Pakar Kanak - Kanak...

semalam ade temujanji dekat wad paediatrik, klinik pakar kanak - kanak... appointment pukul 2.30 pm... kali terakhir pegi pun mase imran sebulan... doktor nak tengok perkembangan imran as a premature baby... berat imran 5.8 kg... tinggi 63 cm... Alhamdullilah..

Doktor cakap setakat nie imran oke... perkembangan imran pun oke... yey!!! next appointment 18.1.2010.... lambat laie... heheheh..

lepas pegi klinik tu, mama ngan abah imran dah lapar giler dah... terus kitorang singgah makan dekat Station Kopitiam, Seremban Parade... Sementara menunggu makanan tu aku bagi imran susu... sian die lapar... heheheh.... imran abih minum susu je giliran aku pulak yang makan... nyam nyam nyam....


mase aku tengah makan tu imran cam senyap je, tak lame tu die nangis... aku mintak tolong suami dukung imran, suami cakap busuknye, imran berak kot... check punye check betul imran berak... ah sudah, mane pulak nak tukar nie... kat toilet takde tempat tukar pampers la pulak... kitorang pun carik mane bangku - bangku yang kosong, ingat nak tukar kat situ... tengok2 takde la pulak... last2 kitorang tolak imran pegi depan toilet, orang pun tak ramai kat situ, aku pun tukar pampers die... ish orang lalu je orang tgk ape yang aku buat, buat selambe je la... alaaa diorang pun paham... hehehehe... lepas tukar tu kitorang pun sambung berjalan - jalan cuci - cuci mate.... ;)

sedapnyeeeee susu...

nikmatnyeeee...

mase nie kot imran melabur... heheheh...

sonyap je ye...

mama, imran dah berak dah!!






apo kono eh jang...