sleepy head.... zzzzzzzz...

semalam imran kul 3am dah bangun dah.... sebelum tu abah die jage tapi aku terjage kul 3am tu bile dengar imran nangis... rupenye imran tak dapat nak tido... masuk buai taknak, tukar pampers dah, letak minyak angin dah.... merengek je die... bile dukung imran senyap... aku pun bagila susu badan pun taknak....

aku pujuk2 die kate mama nak tido jap lagi nak sediakan makan sahur... taknak gak tido... aiyaaaaaa.... kul 4.15am aku nak kene masak pulak untuk sahur.... aku mintak abah die jage... abah die pun mamai2 lagi... nangis jugak imran... sampai aku dah abih masak pun nangis lagi.... aku pun ajak suami makan, aku dukung imran, sambil tu sebelah tangan lagi makan nasik pakai sudu.... kene makan pun pelan2 takut nasik tumpah atas imran.... imran senyap je bile kene dukung....

lepas sahur aku nak siap2 pegi keje dah, suami letak imran dalam buai... taknak jugak die senyap, last2 suami yang tertido.... nangis balik imran.... naik dalam kete imran senyap sekejap, tak lame tu die nangis... imran tu ngantuk tapi die lawan mate... sampai umah mak je terus mak aku bagi susu... memintakla lepas nie imran dapat tido..

resultnyeeeeeeee aku skang nie ngantuk giler.... suami aku tu tah keje ke tak tu... hehehe...