Kursus Induksi Khusus

Kursus Induksi Khusus nie diadakan pada 12 - 15.10/2009 dekat Rumah Peranginan Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan, Port Dickson.. Kursus nie penting untuk aku sah jawatan... peserta ade dalam seramai 65 orang... lame tu jugak la aku kene berpisah dengan imran... uwaaaaaaa menitik air mate aku mase tido malam2 tu... rindu giler.... aku dah la tak bawak bekas letak susu badan.. bengkak la jugak... terpakse buang.. sayang betul...

kitorang kat dalam kelas


para lelaki sekelian


kelas sumenye oke, tapi pasal penginapannye tak oke.... satu bilik patutnye ade 4 orang... tapi aku sorang2 je dalam 1 bilik tu... yang lain sumenye dah penuh... sabar je la... aku dah risau dah nie.. cemane aku nak tido malam tu... aku nie bolehla dikategorikan sebagai penakut bile bab2 nie...

last2 4 orang yang kat dalam gambar nie la yang baik hati ajak aku tido kat bilik diorang.. berangkut la aku dengan tilamnye, bantalnye, selimutnye... tapi aku tak kisah asalkan aku tido berteman... sanggup tido ramai2 dari tido seorang... thanx la bebanyak dekat kak yati, kak syikin, kak ida ngan zira sebab sudi bagi aku tumpang tido selame aku berade kat sane... ;)



nie la bilik aku yang sebenarnye... sian aku kene check in sengsorang...