Majlis Hari Raya 2009

Opis aku ade buat sambutan Majlis Hari Raya Aidilfitri utk tahun 2009 nie.... sambil2 tu meraikan kengkawan opis yang dari kontrak dpt lantikan secara tetap... ade yang naik pangkat dan ade yang bersara.... Alhamdullilah majlis berjalan dengan lancar...



aku dengan kak am... kak am sibuk buat keje aku pegi kacau pulak... hehehe...

dengan kawan - kawan seopis...

Puan Khairani dengan wani... same2 oren...

berposing lagi..

Puan Remah berucap... sebak lagi dibuatnye...

bersedie utk makan!!! yang tengah2 pakai baju putih tu bos besar aku..

cik faridah dapat naik pangkat... Alhamdullilah...

syida - dapat lantikan tetap... Alhamdullilah...

ade hadiah sket

niza, wani dengan kak am... seronoknyeee...

aku ngan wani dalam kekenyangan..

masing2 sibuk menjamu selera...

amik jangan tak amik

wah kak ros, sket lagi penuh pinggan tu.. hhhhe... kak ros yang lapar... ;)


ko apehal?? bak kate abg saleh... heheheh

amik gambar ngan tuan bakar...

Alhamdullilah, tuan bakar pun dapat naik pangkat...