Party Party Party!!!

sambutan kali nie memang best sebab dapat bersama - sama dengan keluarge tercinta.... Thanx kepada mama, abah, alang, cha sebab sudi bersusah payah menyediakan hidangan untuk malam nie.... makanan yang ade memang best... sampai aku terpakse langgar diet aku... ape diet aku??? heheheh.... kene diet la sebab berat badan tak turun - turun lagi nie... ape2 pun tgkla gmbr2 nie ek...

same - same pakai baju hitam sebab nak sorok lemak2.. heheheh...

Luv u abang!!

imran ngan makna

awat akmal tgk atas tu???

imran nak kiss mama ek... heheheh..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jarang - jarang imran nak tgk straight to camera nie...

imran, pandang kamera la sayang...

imran nak tido la mama...

MY AMAZING FAMILY

imran pandang bawah la pulak

imran dengan neklangnye

me n my sista, dina

HAAPPYY BIRTHDAY INDA!!

my birthday cake... orange flava...

upacara memotong kek

kakak nina pun nak potong kek sekali

sabar ye sumenye, nie tengah nak bahagi - bahagikan kek nie...

ye ye saye cube potong secepat yang mungkin ek..

khusyuk nie.... kakak nina taknak tolong ke??

ish potong kek pun nak berposing...

wah, lapar betul angah nie... ayong menikmati makanan sampai tertutup mate... heheh...

makan ye cik dina... sile sile...

para lelaki sekelian tgh makan

bang, cover perut tu bang..

aku ngan makcik aku, kakcha

depannye akmal sampai nampak lubang hidung

nina ngan atuknyeee

senyum dalam kekenyangan..

mak aiiii berisinye aku... uwwaaaa nak diet!!

smileeeeee...

last pose!!