Imran berkembang???

imran memang tengah berkembang skang nie... heheheh.... nak mendukungnye pun takleh lelame..... kene gilir2 dukung... heheheh....

ramai orang tanye imran dah boleh buat ape?? aku pun tak tau nak menjawab sebab baby kan lain2... ade sesetengah orang suke membanding - bandingkan baby.... aku memang tak amik port sangat.. yang penting imran sihat.... kalau orang tanye aku, aku jawabla yang perkembangan imran skang adalah bersamaan dengan usia sebenar die... skang pun die baru nak tumbuh gigi.... usia lahir 8 bulan setengah dan usia sebenar 7 bulan...

walaupun perbezaannye lebih kurang 47 ari tapi memang besar cara perkembangan die.... kalau orang tanye aku jawabla ape yang patut..... no fikir2 sangat.... kan imran kan....

yes encik nak makan ape???
imran nak nasik lemak special satu!!

sambal lebih ye, ikan bilis pun lebih...

uishhh awek cuunnnn!!