lambat update pulak..

a'ah terlambat update la sebabnyeeeeeee aku tak bawak kamera lak mase nie... aku kene tunggu gmbr dari pakcik aku... aku tak bawak kamera di atas sebab2 yang tidak dpt dielakkan.. heheheh... ape2 pun lambat ke cepat ke aku berjanji dan berikrar akan updatekan blog aku.... hehehehe...

majlis nie dibuat khususnye untuk mereka - mereka yang lahir pade bulan januari termasukla suami aku.. heheeh... majlis nie dibuat di Lavender Height, Senawang... mase majlis nie memang angin kuat giler kat luar nie... ala ala taman la gitu... sejukkkk jeee.... menunye macam2..... kenyaaaangggggg.....

ape2 pun time kasih kat pakcik aku CIKZUL sebab sudi sharekan gambar nie ngan kitorang... gambar - gambar nie memang lawa sangat... suke tgk gmbr imran mase nie... my lil prince... ;)

ala la la...

siap gurau ngan pakyongnye
my fave pic of imran

terlopong tengok kamera

mase nie tak tukar baju lagi

pegang je ke makanan tu inda??? ;) tat telur tu... bestnyeee...

amboi senyum

apsal lain je kamera tu ek mama??

atuk din pun berkata : imran, tgk kamera tu imran!!!