jom jawab jom!!

3 name i go by :

a) inda (kengkawan ngan family)
b) ayang (malu kite…. Heheeh)
c) rus (bagi orang yang tak bape rapat ngan aku… aku biorkan aje.. heheheh…)

3 jobs i have had in my life:

a) Assistant Engineer – Mars Telecommunications Sdn Bhd (Seremban) (2 ½ years)
b) Programmer – Lablink Sdn Bhd (6 months)
c) Pejabat Tanah dan Galian Negeri Sembilan till now – kene berusaha keras untuk naik pangkat… huhuhu…

3 places i have lived :

a) Seremban ( tempat tumpah darahku dan aku tinggal kat sini skang)
b) Shah Alam (aku ni x – uitm – budak enjin)
c) Kuantan (x-napier – bile la nak pegi kuantan balik nie… hhhhmmmm)

TV Shots i cannot miss:

a) CSI – ketige – tigenye…. (Minat giler2 sampaikan adik aku skang amik forensic la kirenye)
b) sume reality shows (Akademi Fantasia, American idol, so do you think you can dance, Amazing Race, Keeping up with the Kardhashians… etc… )
c) True Hollywood Story (THS)

3 places i have been :

a) Pulau Pangkor (tempat aku honeymoon tu… hehehe)
b) Langkawi (last aku pegi tahun 1996 – nak pegi lagi tapi tak tau lagi bile)
c) Genting Highland (walaupun dah berkali – kali pegi aku still nak pegi lagi n kali nie nak bawak putera kesayangan… ;)

3 places i want to go :

a) Mekah (sape yang taknak pegi ye tak)
b) Disneyland
c) Jepun

3 of my favourite food :

a) sume yang ade kuew tiaw kat dalam die…
b) Lasagna from Pizza Hut
c) Nasik Lemak Special from Oldtown Kopitiam

3 things im looking forward to:

a) nak ngandung gak la tapi tak tau lagi bile… (bile2 je kot).. hehehe…
b) nak survey umah + nak duk kat umah sendiri, skang nie duk umah sewa
c) nak beli kete yang lagi besar dr skang nie… tapi kene beli umah dulu…

3 fav teams to watch:

a) nil
b) nil
c) nil
aku tak fanatic bola laaaaa…. ;)

3 fav drinks :

a) air nescafe
b) vanilla ice blended
c) ice lemon tea by lipton n season (nak tambah lagi satu boleh tak??? Air ribena!!! ;)

so sesape kat bawah nie boleh la tolong isi ek, TQ!!

1. dina
2. erna
3. ainul
4. harris
5. wani
6. intan