Family Nite 2010..

Family nite 2010 nie anjuran unit kecemasan dan trauma, Hospital Port Dickson... aku nie menumpang aje... suami ajak pegi.. aku pun bawakla imran sekali... majlis nie dibuat pada malam sabtu ari tu kat Telok Kemang... best sangat!! walaupun simple tapi aturcara die teratur ngan berjalan dengan lancarnye... yang paling best sekali suami aku kene bace doa... heheeh...


baby nie name Ardini Waffiyah... terkejut kot sebab muzik kuat sangat ke terkejut tgk aku... heheheh..
maintain bang maintain...

kawan baik berdue, suami ngan iwan.. imran meninjau ape tu???

mama nie sibukla...

mama!! dukungla imran!!

dini sini la kamera dini..

dini ngan ummi tersayang

alloooo sayang!!

awat muke camtu tu??? ;)

tempat nie open so tgh amik angin luar..

comel pulak aku tgk gambar nie.... due2 ternganga..

dini berkate : imran jadik kawan kite ek??

pertandingan pakaian beragam lelaki... hahahahahah!!!