Turutan Peristiwa...

Lamenye aku tak updateeeeeeeee...... antara sebab2nye adalah seperti berikut... chewah!! heheheh...

Selasa - Rabu (18 - 19 Mei 2010)

aku ade exam KPSL (kenaikkan pangkat secara lantikan) dekat Sekolah Menengah Kebangsaan Panchor dari kul 9.30 am - 12.30 pm..... so kene berhempas pulas utk itu...

Rabu - Jumaat (19 - 21 Mei 2010)

imran kene demam n cirit birit... ari rabu tu lepas je exam aku terus balik umah... mase tu asik merengek je die.... mase nak cebuk je mesti meraung... kesian lak aku tengok imran.... ari rabu berak 13 kali, ari khamis 10 kali n ari jumaat 6 kali... ari sabtu ahad baru la imran sihat dan oke.... sian imran....

so ari kahmis ngan jumaat tu aku amik cuti sebab imran tak elok lagi... dah kurus sket dah anak bujang aku tu.... sian imran...

tu la antara sebab2 nyeeeeeee.... sabtu ahad lak aku tak update sebab aku pun pinjam broadband adik aku je.... kat umah aku bukannyeeee ade internet....