Budak jatuh katil...

bende ni jadi mase ari sabtu... mase pegi umah mak aku.... letak imran lam bilik... bagi imran minum susu, abah die temankan.... aku kat hall tengah bace paper... tetibe aku dengar bunyi jatuh, pastu ade sore nangis.. aku pun ape lagi, makcik aku kat dapo pun terus pegi bilik... suami aku terus dukung imran.... alahai anak mama... ghupenye suami tertido, ingatkan imran tido sekali ghupenye imran tak tido n merayau nak amik toys dekat almari tepi katil.... ciannyeeee anak mama... suami pun letih pagi tu keje, pastu balik keje terus pegi umah orang kawin pulak... sian suami..

aku tengok kening imran dah bengkak sket, terus amik tuala n letak ais dalam tuala... terus tenyeh2 kat tempat bengkak tu.... biar surut sket bengkak tu... ish sian betul imran.... dah la semalamnye tu jatuh kat umah kawin mase main2 ngan budak2 kat sane... betul2 landing kat atas tikar buluh.. tu yang ade tande bergaris tu... imran nie kulitnye nipis n agak putih... lagi la nampak... heheheh.... aku memang risau la takut jadi ape2.... aku pun tunggu dalam 2 ari, kalau imran cam melepet ataupun tak aktif ataupun taknak minum susu, aku kene terus bawak pegi spital.... so far Alhamdullilah takde ape2 imran seperti bese dengan karenah die.... ;)





imran dah tak sakit dah mama.... heheheh...
lain kali imran akan berhati - hati ek mama..... (iyola tu imran)