Pepagi yang hujan...

Dalam minggu nie dah beberape ari dah ujan je pepagi, pastu time aku nak bangun pegi keje lak tu... ish rase cam taknak bangun je... aku pun selimutkan la si imran... kojap je selimut tu, langsung dicampaknye dengan aksi2 akrobatik... heheheheh.... bile nak bangun tu aku tarik selimut balik... bestnye kalau ari ni ari sabtu, boleh la tido lelame sket... heheheheh.... tapi apekan daya, kene jugak bangun n pegi keje dengan jayanye....

tapi Alhamdullilah la sebab Allah menurunkan hujan... rase sejuk je dunie nie.... kalau tak memang panas.... iyela umah aku takde ekon, rumah sewa taknak la pasang ekon.... kalau imran ternangis sebab paneh, aku ngan suami pun gilir2 la kipaskan imran sampai die tertido balik..... siap letak bedak kat badan kalau imran berpeluh.... ;)

esok pagi kalau boleh nak la ujan pepagi tu sebab esok ari SABTU!!! yeay cuti!!