lamenye...

ni la pembuke selera aku mase aku tak sihat... sedapnye bende nie...


iye betul... dah lamenye tak update... sebabnye aku yang sakit... demam sampai suspect denggi, batuk, selsema, pening kepala, berdenyut - denyut kepala, terlantar... tak boleh nak buat ape2 keje pun... nasib baik la imran tak meragam, abah imran yang jage... abah imran yang sediakan sahur ngan berbuke.... aku kalau larat makanlah, kene pakse jugak sebab si kecik lam perut nie nak makan....



imran mase nie memang behave tapi besela ade gak merajuk - rajuknye... cam tau2 je tak lame lagi nak dpt adik... hehehehh.... dah seminggu lebih aku tak sihat sejak 13/8/2010 ari tu sampai la skang... tapi kalau nak dibandingkan ari nie dengan ari2 yang terdahulu memang better la skang... pose pulak terkehel 4 ari sebab betul tak larat n kene makan ubat... banyaknye dadah yang masuk lam badan aku nie...


aku pulak dah pregnant lam 4 bulan... perut maintain kecik sebab tahla memang perut aku camni kot.... mase imran dulu pun kecik jugak cume hopefully this time takde ape2 kesulitan...


sebelum aku tak sihat, imran yang selsema n batuk dulu, demam... berjangkit - jangkit... pastu mase aku tengah demam tu, abah aku demam, mama aku, anak buah aku.... adik aku.... virus melanda la rumah tu sekejap....



tapi Alhamdullilah... skang nie aku bertambah - tambah sihat n hopefully can gain weight sebab sejak pregnant berat aku turun 4 kg... takde selera makan maaaa...