BERTUKAR!!

heheheheh... kelakaunye muke aku mase pakai spek lame... spek nie aku pakai mase sekolah menengah... maknenye dah 12 tahun aku tak tukar spek baru sejak pakai lens nie kan... heheheh.... tambah power pun sendiri2 dekat lens... sabo je la kan... heheheh....

bile tanggal lens mase nak tido tu, kire memang rabun balik la aku walaupun pakai spek lame nie... iye la spek dah lame kan... heheheh.... kengkadang termalas pulak nak bukak lens, bahaye tul aku nie... tu yang mase nak raye tu aku bercadang nak tukar spek baru.... tapi mahalla spek nie... tapi nak buat cemane tukar berbelas belas tahun sekali.... adoilaaaa.... bagi aku memang mahal...

mungkin disebabkan silau aku yang banyak, power belah kanan 1050, power belah kiri 900... haaaa amik ko... buat pengetahuan sume, aku start pakai spek sejak berusia 10 tahun... suke tengok tv dekat2 kot... memule abah aku pakai, pastu akak aku, pastu aku, pastu adik pompuan aku, pastu adik lelaki aku pastu last sekali mama aku... jadi keluarge cermin mate kitorang nie... hehehehh...

so inilah pertukaran setelah 12 tahun lamenye spek lame zaman sekolah ke spek baru... lainnye muke aku bile pakai spek.... heheheh...

haahahahah!! antiknye spek nie!!

mama pakai ape tu abah??

imran nak pakai boleh??

uuwwaaaaa mama tak bagi!!

inilah ghupe aku bile pakai spek... tapi pakai mase malam je ye tuan2 dan puan2...