scan 5 bulan...


semalam petang aku gi scan kat Klinik Kesihatan Seremban.... nasib baik dapat doktor yang oke kire doktor tu menerangkan ape yang die scan kan.... perkembangan n tumbesarannye sumenye oke.... doktor tu tak cakap pasal jantina n aku pun tak tanye... nantila dah 7 atau 8 bulan nanti baru aku tanye....

lepas scan tu doktor tanye anak pertama umur bape??? aku cakaplah dah setahun 4 bulan... doktor tanye lagi berat die bape?? aku cakap ade dalam 12 kg... pastu doktor sambung lagi... lahir dulu kecik betul kan... pastu aku tambah dah besar nie besar betul... hhehehe....

lepas pegi scan kat klink tu aku nak try pulak scan kat Klinik Swasta iaitu Klinik Amal... saje je nak test kat situ... selalu aku pegi dekat Klinik Malaysia, Taman Bandar Senawang, tapi kat situ ade prob dengan printing die... doktor faridah tu oke sangat... tapi masalah printing pulak... so kenelah aku try kat klinik amal pulak.... doktor die pun oke jugak.... scan pun oke.... lame die scan, sumenye die tunjuk... dari kepala sampai ke kaki.... kepala, tengkuk, leher, belakang, tangan kaki, paha, punggung... setakat nie sumenye oke.... tapi ade satu part tu doktor kate baby angkatkan tangan die kat tepi kepala cam tengah lambai2 la pulak... heheheh.... best2.... ;)