Struggle for the best... ;)

ni la gambar raye kitorang bertige... susah nak amik dengan imrannye tak berape gemar nak amik gambar.... tapi kene pakse jugak... heheheh.... banyaknye gambar nak upload.... banyak giler... tengok la tahap kerajinan nanti cemane... heheheh.... kalau nak tengok gambar banyak2 nanti upload dekat facebook.....

ari nie ari aku start keje... bestnye cuti lame2... menghabiskan mase dengan orang yang tersayang... ;)

raye pertame giliran aku pulak.... dekat Taman Desa Beringin Sikamat, pastu raye kedue pulak dekat umah mertua dekat Kampung Sentosa, Paroi... memang dekat giler... heheheh.. so takde masalah sangat... raye ketige kitorang lepak kat umah sebab aku memang letih giler... dalam keadaan skang memang cepat letih... makan pun takla banyak sgt cume raye pertame tu aku pulun banyak2 sebab nak makan dendeng yang mak aku buat... bestnyeeeee.....

perut aku maintain kecik, jenis perut nipis camtu la... heheheh... asalkan baby sihat walafiat tu pun dah cukup... raye bersame suami n imran tersayang... memang happening.... ;)