sumenye last minit...

ari sabtu lepas aku sempat kemas bilik je... yang lain tak kemas lagi... kalau ari bese aku tido tak sampai 5 jam.... kalau senin je takpe, nie sampai ari jumaat, so penat die menjadi terlampau - lampau.... heheheh.... so ari sabtu ngan ahad tido lagi lambat n bangun lagi lambat dari bese.... tapi memang cover la tido tu, walaupun kite tak digalakkan tido banyak mase bulan pose....

skang kecoh sama ada ari khamis atau ari jumaat raye... memintak la ari jumaat sebab kalau tidak kelam kalibut dibuatnye ( ayat fb )... hehehh.... tapi yang bestnye raye tahun nie, dengan suami tersayang, imran yang semakin lasak (tak sabar nak tgk die bergaye dengan baju melayu, walaupun aku tau sampai tengahari je imran pakai).. heheheh... n nak beraye ngan baby kat dalam perut nie..

baju raye nasib baik muat sebab perut aku kecik, aku skang suke pakai baju kurung pahang sebab besar n mengembang kat bawah, kire sesuaila dengan keadaan aku skang nie... best2... heheheheh.... kalau pakai baju kurung mesti tak muat kat bahagian bawah... ;)