imran, mama n baby...

gambar nie aku rembat dr fb ayong... thanx ek ayong.... ;)
mase nie open house kat umah makcik aku ke lavender heights, senawang.... aku tak amik gambar, nie ha pun amik orang lain punye... heheheh...
imran skang dah suke berbahase jepun (actually seakan - akan bunyi jepunnye)... heheheh.... iye2 je cakap.... cute sangat.... heheheh.... nak start dah... heheheh... Alhamdullilah... kalau perkataan2 tu die dah boleh cakap betul2 dah, antaranya perkataan mama, abah (of course!!! )atok, nenek, nak, taknak, buai, bas, cicak, kakak, car, ball (disebut bull... heheheh), bola dan lain2 lagi... tapi bile die nak cakap jadi ayat panjang tu yang bunyik cam jepun tu... heheheh...
aku pulak nak masuk 6 bulan dah.... perut nipis tu yang tak nampak sangat perut tu... heheheh..... bak kate kawan aku, comeynye perut... takpe yang penting baby sihat.... nak tau gak jantinanye ape, tapi tunggu la mase 7 atau 8 bulan nanti ..... berdebor gak.... ;)