Congrats Naya & Khairiz!!!

HARI PERTAMA

ari jumaat malam pegi umah angah (makcik aku yang nak terime menantu nie).... bawak sekali mama aku, alang n dina.... diorang tido sane.... aku tak tido sane, memandangkan aku lagi selesa tido di rumah dengan keadaan skang.... makcik aku lagi seorang ateh ngan anak die, nui dah ade dah kat sane sejak tengahari....

imran tengah makan biskut sedap
senyum tersipu - sipu...

betul, imran tak tipu..... (ape yang tipu tak tipu nie)

pelamin dalam

kene pakse amik gambar

gambar sebelum imran jatuh.... sedih tgk die jatuh tinggi camtu, cemane la rase sakitnye..
HARI KEDUA

selepas nikah

tengah dinikahkan.... bapak pengantin kene ulang 3 kali, pengantin sekali lafaz je... heheheh... bapak pengantin yang nervous nie...


awat mate aku nie cam beso je

HARI KETIGA

cantiknye makeup die... orang jarang2 makeup, sekali makeup meletop!!

imran landing abih, nie tengah ngantuk nie... heheheh...

bersedia untuk diarak

pelamin luar


yang nie pulak ade booth kat luar, buat cam guestbook... mase nie suami tengah makan, tak sangke pulak die nak makan awal sebab baru je lepas makan kat R&R Dengkil... takpe la amik gambar berdue dengan imran...



pengantin sedang berarak
kesimpulannya.... susah kitorang nak amik gambar as one family.... sorang ke sane sorang ke sini.... hahahahaha!! aku je yang beria - ia amik gambar orang.... takpe pasni amik gambar berempat pulak....
TAHNIAH YE NAYA & KHAIRIZ!!!
SELAMAT MENEMPUH ALAM RUMAHTANGGA DAN SELAMAT BERTOLERANSI