Tesco Contest..

Al kisahnye macam nie..... tesco baru bukak atau to be exact, berpindahj dari tempat lame yang disewa ke tempat sendiri... tak jauh pun jaraknye.... dekat je... pegi kali nie memang nak jalan2 je sambil2 tengok barang yang murah... jalan2 tgk kat satu booth nie orang cam ramai... pegi dekat2 sket, ghupenye bebudak tgk bergambar/ berposing.... aku tanye dalam hati, cemane nak masuk nie.... takpelah, suami kate kite masuk dalam tesco dulu beli barang...

kuar dr tesco pegi kat booth tadi, tanye la kat orang tu cemane nak masuk... orang tu kate beli lebih RM50 dah boleh masuk dah... kalau nak masuk contest kene bayar RM 10... aku ngan suami pun oke je la... pegi la beratur ngan troli2 sekali beratur... heheheh....

kalau nak sewa baju kene bayar RM 10 lagi... aku cakap kat suami tak payah la... imran pakai je la baju yang skang nie... orang depan aku nie anaknye 3 orang... pueh la menunggu... kat bebudak tu diorang bagi props... pepandai la parents diorang nak suh anak gelak ke senyum ke...

bile tibe time imran, ape lagi bising la mulut aku ngan suami amik perhatian die.... menjerit - jerit.... imran nie memang tak pandang kamera... kalau bernasib baik pandang la die... kalau tak, takdo do nak pandang kamera.... so ade la gmbr candid ngan tak candid... last sekali amik gambar sekeluarge... tu yang paling best sebab susah nak amik gmbr kitorang sekeluarge...

untuk masuk contest orang tu kate die akan pilihkan gambar yang akan dibawa ke pemilihan gmbr baby... aku pun oke je la... keputusannye bulan Januari 2011 nanti... aku cakap kalau ade rezeki menang, kalau takde rezeki takpe lah, cube lain kali.... ;)