1 bulan 1 minggu 1 hari..

pejam celik pejam celik kejap mase berlalu..... kejap je ikhwan dah besar sket dah.... mase timbang sebulan ari tu ikhwan dan 4 kg dah... semangat betul.... tangan pun dah start lenguh dah bile menyusukan die... kene ampu ngan bantal dah..... Alhamdulillah setakat nie sumenye oke... mama dan ikhwan..... tinggi ikhwan pun memberansangkan... dari 49 cm to 55 cm.... amboi cepatnye tinggi.... ;)

ikhwan nie tak banyak ragam sangatla, besela baby kan.... ikhwan nie bile nak minum susu die yang kejutkan aku.... atau pun menangis panggil aku... tu yang best tu... so far aku masih menyusu badan secare penuh.... memntkla kali nie lame sket... Insya Allah... kalau diransang dari hari ke hari.... ;) ikhwan memang kuat menyusu... nasib baik la susu aku setakat nie cukup.... susu badan sedap ye ikhwan... hhehehehe...

as for aku pulak.... ari tu timbang, berat aku kembali ke sebelum mengandung iaitu 57 kg.... rase cam nak turun lagi la ke 53 kg tapi cam susah je... takpe la oke pe skang nie.... baju pun muat lagi.... heheheh... Almaklum la skang nie lebih ke baju kurung pahang.... ala2 kembang sket die bawahnye... fesyen yang paling aku suke skang nie.... hehehehe... sesuai dengan keadaan skang nie... ;)

aku amik cuti lam 70 hari je.... orang mesti tanye nape aku tak amik maksimum 90 hari kan.... setelah membuat perkiraan... aku mengambil keputusan untuk mengambil cuti... chewaaaahhh skemanye ayat... hheheheeh.... cuti maksimum seorang kakitangan kerajaan adalah 300 hari lepas bersalin... ari tu aku dah amik mase imran 60 hari... tinggal lagi 240 hari... yang ikhwan nie pulak aku amik 70 hari... tinggal lagi 170 hari... yang balance tu aku simpan utk bakal adik2 imran n ikhwan.... Insya Allah............ begitula perkiraan nyeeeeeeeeeeeee........... so aku naik keje nanti lam 4hb April 2011.......... ;)

terjelir lidah ikhwan.... heeeeeee.........