Disney Junior

pagi2 kalau aku antar imran ngan ikhwan kat umah mak aku, sambil2 imran minum susu, memang die nak on tv... selalu memang bukak channel 613... disney channel... memang channel tu je laaaa dari pagi sampai laaaa ke petang.... kalau kat umah aku pulak bukak babytv sementara tak kene bayar nie kan... hehehehe.... aku kat umah takde amik channel2 kartun nie...

selalu kalau aku datang umah mak aku, kartun yang ade mase tu, LITTLE EINSTEIN ataupun ANGELINA BALLERINA.... tengok2 pagi nie lain lak kartun die... aku mase tu tengah menyusu si ikhwan, si imran pun tengah menyusu gak, menyusu botol la... hehehehe..... ghupenye disney junior tu dah start dah semalam 11hb julai... patutlaaaa pun.... melekaplaaaaa imran kat depan tv tu... heheheh... sebab bende baru kan... kalau dah lame2 tu boring gak... heheheh....