Tukar hakmilik...

Setelah bertangguh – tangguh selama 6 bulan akhirnya berjaya tukar hakmilik kete ke name aku… manenye tak bertangguhnye… meh aku cite sket…. Hujung bulan 12 aku dah pegi puspakom dah untuk check ape2 yang patut… pastu dapat sijil lulus, bulan 1 nye pulak aku bersalin, berpantang dalam mase 70 hari, naik keje dalam bulan 4, pastu cuti kecemasannye lagi anak tak sihat, akunye tak sihat… bulan 5 pun tak boleh nak amik cuti lebih2 lagi sebab aku dah amik utk bday imran… bulan 6 nilah dapat cuti… tu yang cuti 2 kali tersepit 27hb dan 28hb jun tu…. Ari rabunye cuti Israq n Mikraj lagi… wah gittuuuu…. ;)

Untuk tukar hakmilik

1. Pegi puspakom, bayar RM30 untuk check enjin, tinted cermin kete etc…

2. Pastu pegi JPJ, borangnye aku dah amik mase bulan 12 tahun lepas, isi2 borang, tunggu name kene panggil, n kene bayar RM 100… tunggu kejap pastu walah!! Dah siap dah, siap aku cakap kat akak kaunter tu, betul ke dah siap ni…. Takyah sain2… iyee betul, tapi kalau nak sain kat geran tu pun terpulang…. Heheheh….

Lepas nie kalau nak tukar name hakmilik lagi, takyahla risau2 lagi sebab dah tau nak buat ape…. ;)