mama, nak ikottt!!!

sedihnye hari nie.... seperti biasa aku hantar imran n ikhwan kat umah nenek die.... yang si imran nie memang mintak susu pepagi tu.... mate die still mengantuk, sambil2 menyusukan ikhwan aku cakap kat die... imran pegi la tido semalam die terbangun pukul 2.30 pagi.... tanye kat abah die... "abah dah beli susu abg ke belum?" dengan penuh harapan sebab maybe mase tu die lapar..... abah die cakap dah beli dah, imran nak ke? suami pun pegi buat kan susu... memang petang tu susu dah abih, tu yang suami bagitau kat die kot, susu abg dah abih nanti kite pegi beli...

tu satu hal la.... sambil aku menyusu tu aku suh imran tido... sambil tengok tv... lepas nyusukan ikhwan tu, aku pun nak pegi keje dah, pegi la salam imran, tetibe die nangis nak ikut, siap angkat2 tangan mintak didukung.... iye2 je die nangis, sedihnye aku... mak aku cakap pegi la cepat, sebab aku pun dah agak2 lambat.... dengan penuh rase sedih aku pun cepat2 ke kereta... dari luar pun dengar imran jerit2.... mama, nak ikut... aduihla sedihnyeeeee.... nak buat cemanekan...

ni tengahari nie aku nak balik, tak sabar2 nak balik... nak pegi pujuk imran walaupun dah lambat.... imran, imran....