novel best!!

dulu2 kala aku memang suke bace novel... kengkadang aku yang beli, kengkadang mak aku beli, makcik aku beli.... lepas tu bile dah mule ade komitmen start dr kawin dan lain2, memang langsung aku tak bace novel... rase cam tak boleh nak abih kan 1 buku pun....

tapi kali nie lain sket, sebab ape??? sebab kawan aku telah menjadi novelis... wow!! memang aku tak sangke.... aku kenal dda nie mase bergiat aktif dalam Adam Fanclub Malaysia.... dulu memang kerap kami berjumpe... tapi sekarang memang jarang2 berjumpe.... tempat tinggal yang lain pun satu sebab jugak kenape kami jarang berjumpe... cume tau cite masing2 melalui blog, facebook.... ;)


tada!!! ni la 2 novel yang telah berjaya ditulis oleh dda.... first novel NYANYIAN SHAHDU n second SAYANG 3 DALAM 1... ke mana kuah kalau tak ke mangkuk.. heheheh... mak dda ni juga adalah seorang novelis juga ZAILINA NORDIN... memang terkenal dalam penulisan novel dan masak memasak nie...


SAYANG 3 DALAM 1


setakat hari ni sket lagi sebelum aku abih bace novel nie... memang pro la dda nie.. tak sangke dda boleh tulis sebaik dan sebest ni... terbayang - bayang aku setiap babak dalam novel nie, di kala sedih, gembira, kelakar, marah..... heheheh.... sket lagi nak abih... memang aku rekemenkan kat kengkawan aku.... ;)


tiap2 malam sambil2 tidokan si ikhwan aku curik2 mase nak abihkan novel nie.... tapi memang berbaloi... in my opinion, memang worth it... ;) bangga aku ade kawan seorang novelis... ;)




nama pena dda...

name aku pun ade dalam ruang penghargaan... Thanx dda!!


lepas ni nak bace NYANYIAN SYAHDU pulak... ;)