sudah terase tidak selesa...

sekarang dah rase tak selesa... sebab macam dah terlebih berat... heheheh...

asalnye camni : nak tempah baju untuk Maulidur Rasul.... pastu ukur la badan kan.... pastu akak tu cam pelik la sebab pinggang 26 inci, punggung pulak dalam 42 inci (SUNGGUH LEBARNYE)... mase aku acukan baju tu, memang ketatla bahagian bawah tu... pastu akak tu bukak balik baju tu n kate, kecik betul la pinggang, punggungnye besar... hehehe... aku pun cakapla, iyela kak, bawahnye besar, bentuk pear... heheheh....

pastu malam tu jugak aku jogging setempat... hehehehe... sampai berpeluh - peluh... suami kate eleh, 1 hari je tu buat exercise... heheheh.... tapi memang betul... semalam dah tak buat dah... heheheh... penatlaaaaaa.....

aku rase aku dah kene start pegi opis naik tangga la kat tingkat 4..... walaupun lutut agak lenguh dan tergetar - getar..... heheheheh.... kene kuat semangat nie.... ;) sampai bahagian bawah ni terase mantap baru aku berhenti... hehehehe.... LOTIH!! ;)