last week...

last week dr 20hb Mac hingga 23hb Mac 2012 aku berkursus etanah di Bukit Gambang Resort City anjuran Jabatan Ketua Pengarah Tanah dan Galian....

4 hari 3 malam... aku kene bawak ikhwan sebab aku masih menyusu badan... even though die dah boleh minum pakai botol tapi kesian pulak aku bile time malam2... mesti die mencari - cari.... kesian die kecik lagi.... so aku memang bawak ikhwan, imran dan suami sekali....

aku dah bagitau kat awal2 kat suami dah yang die kene mintak cuti panjang sebab nak menjage anak2 mase aku berkursus.... so alang2 dah kene amik cuti 4 hari, suami amik cuti 5 ari terus... heheheh.... thanx to suami sebab sanggup berkorban menghabiskan cuti.... alang kepalang berkursus... boleh bercuti sekali...

kitorang sempat la pegi ke Gambang Water Park sebelum balik ke Seremban.... gambar2 sume aku dah upload kat fb dah.... tapi cite pasal Bukit Gambang Resort City n Gambang Water Park ni aku akan bagitau kat next post..... ;)