songkok..

pengalaman mengajar..... aku ingat lagi raya tahun lepas adalah raya yang paling sedih untuk aku.... raya tu memang gembira, tapi aku yang sedih... sebab ape???? adalah sebab die yang tak dapat diceritakan kat sini..... tapi pengalaman mengajar..... memang menitik air mate kalau tetibe terpk pasal bende ni..... tapi aku bersyukur sebab ade hikmahnye iaitu aku belajar dr kesilapan......

nape nak sedih2, jom kite berguummbiraaa... hore2.... heheheheh..... ni cite pasal songkok pulak..... ni sebenarnye songkok abg imran..... mase die setahun lebih kot aku beli.... tetibe terjumpe balik kat umah mak aku..... tu yang aku pakaikan kat imran.... ni la hasilnye.... heheheheh... ketat dah sebab kepala imran dah membersar.... heheheh....


yang ni pakaikan kat ikhwan pulak.... tu die, terbesar la pulak... heheheh...... tapi raye tahun ni ikhwan dah boleh pakai kot..... boleh jimat sket belanja..... heheheheh...... gedobosh.... ;)