Majlis Buka Puasa dan Khatam Al - Quran...


Alhamdulillah sejak aku masuk keje gomen ni, tahun ni adalah kali ke 5 aku masuk tadarus anjuran Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Negeri Sembilan Darul Khusus.... aku mengaku la sejak ade anak2 kecik ni, mase untuk bace Al - Quran memang terhad giler... solat pun sume nak kene cepat sebab ade je yang tak kene.... imran n ikhwan bergaduh la ape la, imran mengacau adiknye la, ikhwan mengacau abgnye la... tetibe je dengar nangis... kelam kabut aku... heheheh... lagi2 bile suami takde, pegi keje ke ape lagi la kene solat express... bile diorang ni tido barula dapat solat dengan amannye... bile pesan kat imran, mama nak sembahyang tau.... jage adik tau... iyeeee la mama.... tup2 tengah solat je... dengar adiknye nangis... ;)

4 tahun lepas suami dapat ikut, dan seterusnye anak2.... tapi tahun ke5 ni suami tak dapat ikut sebab kene oncall... kecewala jugak tapi nak buat cemanekan dah keje.... aku pun bawakla due bujang aku nie.... nasib baik ade kawan aku diorang panggil cikwani... mase aku solat maghrib cikwani yang menjage diorang.... TERIMA KASIH CIK WANI!!! ;)


ni la gayanye kami anak beranak.... baju batik yang aku pakai tu ditempah khas untuk jemaah tajwid yang masuk tadarus..... tempah dengan pertolongan kakmas..... tempah dan buat terus dari Terengganu... Jalan Gong Badak... Alhamdulillah sunggu selesa.... batik crepe digital.... ;)